czwartek, 21 maja 2015

Mięsny hot dog

Jak już pewnie zauważyliście najbardziej rozbudowana na moim blogu jest kategoria mięsa .
Moja rodzinka bardzo lubi dania mięsne stąd  mój kolejny pomysł na mięso to kotlety mielone z niespodzianką czyli mięsny hot-dog.

Składniki:

500 g mięsa mielonego z łopatki
1 jajko
2 ząbki czosnku
1 łyżeczka musztardy
4-5 cienkich parówek
2 łyżki posiekanej natki pietruszki
1/4 łyżeczki słodkiej papryki
sól
pieprz
bułka tarta do panierowania
olej do smażenia

Wykonanie.
Do miseczki przełożyć mięso mielone, wbić całe jajko, dodać przeciśnięty przez praskę czosnek,
musztardę,posiekaną natkę pietruszki. Doprawić solą , pieprzem, papryką i wszystkie składniki
dokładnie połączyć.
Parówki przekroić na pół, aby były krótsze.
Z mięsa zrobić jeden cienki kotlet, ułożyć na nim parówkę i przykryć kolejnym cienkim kotletem.
Wszystko razem uformować tak , aby parówka była schowana w środku. Obtoczyć w bułce tartej.
Smażyć na tłuszczu i obracać kotlety, aby były rumiane z każdej strony.
Podawać np z ziemniakami i surówką.






14 komentarzy:

  1. Świetna wersja hot doga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam też takie są fajne dla dzieci i nie tylko. Pysznie twoje wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają pięknie i smacznie;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, choć nie dla mnie do jedzenia. Ale muszę powiedzieć, że mnie zainspirowałaś. Zrobię wegetariańską odmianę takiego dania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny pomysł! Bardzo mi się podoba, wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł na odmienioną wersje hot-doga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowicie wyglądają :) fajna odmiana...

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwy mięsny hotdog:) ależ byłaby radość u mnie w domu hee:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za urocze danie! Wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! To dopiero nowość. A sądziłam, że hot-dogi to taki nudny, oklepany posiłek. A tu zdecydowane zaskoczenie. Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń