sobota, 1 sierpnia 2015

Sałatka z tortellini

Miałam ochotę na sałatkę, a zarazem coś sytego. Wyszukałam w mojej magicznej szufladzie, w której zawsze mam zapasy paczkę tortellini. I pomysł już był.
Przepis na tortellini z kurczakiem znajdziecie tutaj

Składniki:
1 opakowanie tortellini
3-4 ogórki konserwowe
200 g szynki konserwowej
150 g żółtego sera
3 łyżki majonezu
2 łyżki posiekanej natki pietruszki
sól
pieprz

Wykonanie:
Tortellini ugotować zgodnie z instrukcją na opakowaniu.
Odcedzić na sicie.
Ogórki, szynkę i ser pokroić w kostkę.
Wszystkie składniki wymieszać doprawić solą i pieprzem.
Schłodzić


sałatka z tortellini

20 komentarzy:

  1. Pyszna i sycąca, na obiad idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salatka na obiad ? , troche za skromnie , moze na kolacje lub lunch .

      Usuń
    2. Sałatka jest sycąca , ale zawsze można usmażyć kotleta do niej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. jakie tortolini ? Z serem, grzybami czy jeszcze inne ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sałatkę z tortellini, coś pysznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowałaś mnie:) chętnie zrobię ją mężowi do pracy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo pyszna

    OdpowiedzUsuń
  6. Sałatka jest wyśmienita, akurat zrobiłam na święta

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zaraz mam zamiar ją robić uwielbiamy ją jest pychota

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszna jest,czesto robie😀

    OdpowiedzUsuń