piątek, 1 kwietnia 2016

Pasta jajeczna z makrelą

Bardzo lubię wszelkiego rodzaju pasty do chleba. Dzisiaj zrobiłam pastę na bazie jajek i wędzonej makreli. Bardzo smaczna. Myślałam, że wystarczy mi jeszcze na śniadanie, ale jak zawsze zrobiłam za mało. Cóż trzeba będzie jutro wymysleć inne smarowidło do chleba.
Jeśli macie ochotę wypróbować inne moje pasty do pieczywa to zapraszam tutaj



Składniki
6 jajek ugotowanych na twardo
1 średnia wędzona makrela
1 pęczek szczypiorku
1/2 łyzeczki musztardy
2 łyżki majonezu
sól
pieprz

Jajka drobno posiekać. Makrelę oddzielić od ości i drobno pokruszyć. Dodać posiekany szczypiorek , majonez i musztardę. Doprawić solą i pieprzem. Wszystko ugnieść widelcem i dokładnie wymieszać.

pasta jajeczna z makrelą


3 komentarze:

  1. Moja mama taką często robi :) Znam jej wspaniały smak i nie wiem jak można nie lubić past rybnych. Czasem zamiast jajek robimy je na twarożku. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię,nigdy nie lubiłam ale moje chłopaki za to uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasty są super, z rybą już dawno nie jadłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń